Regulamin
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem profili na Instagramie @eclore.conceptstore (Eclore (@eclore.conceptstore) • Zdjęcia i filmy na Instagramie) i Facebooku (Facebook). Profile prowadzi BBA FASHION SYSTEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (04-687 Warszawa) przy ul. Lucerny 80, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000919721, posiadającą numery NIP 9522219972 oraz REGON 389870076, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 PLN, zwany dalej Sprzedawcą.
- Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
- adres poczty elektronicznej: salonecloretargowek@eclore.pl;
- pod numerem telefonu: +48 505 927 313;
- formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej www.eclore.pl;
- Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.eclore.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
- Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
II. DEFINICJE
- Profile na Instagramie i Facebooku – profil na Instagramie dostępny na : (Eclore (@eclore.conceptstore) • Zdjęcia i filmy na Instagramie, profil na Facebook dostępny na: Facebook
- Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Klient– osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
- Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Konsument– Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
- Przedsiębiorca– Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
- Regulamin– niniejszy dokument;
- Towar– produkt prezentowany na profilach Instagram i/lub Facebook;
- Umowa sprzedaży– Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
- Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
III. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Informacje o Towarach podane profilach na Instagramie i Facebooku, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie Towary przedstawione na profilu instagram są fabrycznie nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta w serwisie Instagram lub Facebook.
- Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w wiadomości prywatnej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w takiej postaci wiąże Klienta, jeżeli Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
IV. ZAMÓWIENIA
1. Na profilu instagram można składać zamówienia 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
2. Kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
3. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji w wiadomości prywatnej na profilu instagram lub Facebook. Sklep informuje ponadto, gdy zamówienie jest opłacone i przekazane do wysyłki.
4. Dla Kupującego oraz Sprzedawcy wiążące są informacje dotyczące zamawianego towaru w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
5. Zamówienia przyjęte do realizacji mogą być anulowane najpóźniej do momentu wysyłki towaru. Prawo anulowania zamówienia przysługuje wyłącznie Konsumentom. - Przeciętny czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni. Przy obliczaniu czasu Realizacji Zamówienia nie bierze się pod uwagę sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
- Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub spełnieniu wymagań dotyczących wybranej metody płatności.
- Sprzedawca ma obowiązek zawiadomić Kupującego o braku zamówionych Produktu w magazynie niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych od stwierdzenia tego faktu.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z powodu trwałej niedostępności Produktu, Sprzedawca powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 2 dni roboczych od zawarcia umowy, zawiadomić o tym Kupującego i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
V. PŁATNOŚCI
- Ceny prezentowane w na profilach Instagram i Facebook są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Do każdego Zamówienia Sprzedawca dołącza Dowód zakupu.
- Kupujący dokonujący zakupu jako przedsiębiorca na cele prowadzonej działalności gospodarczej oświadcza, iż jest płatnikiem podatku VAT oraz upoważnia Sprzedawcę do wystawiania Dowodu zakupu bez podpisu odbiorcy.
- Kupujący przy składaniu Zamówienia dokonuje wyboru formy płatności:
- Przelewem. W takim przypadku Towar przekazywany jest do nadania po zaksięgowaniu wpłaty na podany uprzednio rachunek bankowy Sklepu.
- Kupujący ponosi opłatę za doręczenie Produktu pod wskazany adres, która jest określona w warunkach i kosztach dostawy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Produktów prezentowanych na profilu na instagramie, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych, wyprzedaży bądź wprowadzenia w nich zmian. Uprawnienie Sprzedawcy, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. O szczególnych warunkach akcji promocyjnych oraz wyprzedaży Kupujący będzie informowany przez Sprzedawcę. Promocje nie łączą się, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
VI. DOSTAWA
- Kupujący może wybrać następujące sposoby odbioru zamówionych Produktów:
- dostarczenie Produktów na adres podany przez Kupującego w zamówieniu przez firmę kurierską. Orientacyjny czas realizacji to 4-5 dni roboczych,
- odbiór osobisty w Sklepie. Orientacyjny czas realizacji to 1-3 dni roboczych.
- Wybór sposobu odbioru przesyłki dokonywany jest przez Kupującego podczas składania zamówienia w wiadomości prywatnej na profilu na instagramie.
- Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki w trakcie składania zamówienia.
- Koszty dostawy Produktu ponosi Kupujący, o ile nie zastrzeżono wyraźnie inaczej.
- Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu.
- Po otrzymaniu Produktu zaleca się sprawdzenie przez Kupującego stanu dostarczonej przesyłki w obecności kuriera, w szczególności czy jest on kompletny oraz czy nie jest uszkodzony. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzenia Produktu lub też innych nieprawidłowości Produktu zaleca się sporządzenie protokołu szkody. Niesporządzenie protokołu szkody nie wyklucza ani nie wstrzymuje rozpoznania ewentualnej reklamacji, jednakże może utrudnić Kupującemu udowodnienie istnienia uszkodzeń w momencie doręczenia przesyłki.
VII. REKLAMACJE
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Eclore Concept Store, ul. Głębocka 15, 03-287 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: salonecloretargowek@eclore.pl, numer telefonu +48 505 927 313.
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
VIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni.
- Termin odstąpienia od umowy, o którym mowa powyżej rozpoczyna się w momencie dostarczenia przesyłki do Konsumenta.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przekazane pisemnie lub osobiście pod adresem Eclore Concept Store, ul. Głębocka 15, 03-287 Warszawa, lub za pomocą poczty elektronicznej na adres salonecloretargowek@eclore.pl.
- W razie odstąpienia od umowy przez Konsumenta umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań wobec Sprzedawcy. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca potwierdził jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Towar zakupiony przez Konsumenta ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Zwracany przez Konsumenta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli jest to możliwe Produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Konsument jest zobowiązany dokonać zwrotu Produktu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie lub dostarczenie produktu Sprzedawcy przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, jeżeli jakiekolwiek płatności zostały dokonane przez Konsumenta ich zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia Konsumenta przez Sprzedawcę, tym samym kanałem, którym Kupujący dokonał płatności, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu płatności. W każdym przypadku Konsument nie ponosi kosztów zwrotu płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Koszty dostarczenia Produktu nie podlegają zwrotowi Konsumentowi . Wszelkie dodatkowe koszty wynikające z wyboru przez Konsumenta innego sposobu dostarczenia ponosi Konsument.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Treść Regulaminu jest udostępniona Użytkownikowi nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej www.eclore.pl i może zostać utrwalona w szczególności poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze stron Sklepu.
- Nieważność jednego z postanowień Regulaminu stwierdzona orzeczeniem właściwego sądu, nie powoduje nieważności pozostałych postanowień Regulaminu.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego, chyba że przepisy prawa bezwzględnie obowiązujące w Państwie Użytkownika stanowią inaczej.
- Wszelkie spory wynikające z funkcjonowania Sklepu oraz świadczenia usług w ramach Sklepu będą poddane rozstrzygnięciu właściwych polskich sądów powszechnych.
- Wszelkie uwagi, sugestie i pytania Użytkownicy mogą kierować na adres salonecloretargowek@eclore.pl.